Friday, May 10, 2013

Pryd Kommitent: Symzonia

Pryd DA har ulike nivåer av medlemskap i vårt kollektiv. Denne spalten er resevert våre kommitenter – medlemmene som leverer varer til vår bedrift, men ikke har anledning til å jobbe fysisk i butikken. Dette er vår måte å inkludere medlemmer i kollektivet som ikke nødvendigvis bor i Trondheim og omegn. Er du interessert i å bli kommitent hos oss? Send en forespørsel til prydbutikken@gmail.com med kontaktinfo for din kreative bedrift.

 

sym

 

sym2sym3

 

https://www.facebook.com/pages/Symzonia/239733046151736


 

Idun, som leverer disse flotte smykkene, forteller litt om seg selv:

Jeg har studert mote og kostymedesign i Roma Italia, og jobbet hos Valentino i Milano. Jeg har også jobbet med kostymer til ulike opera oppsetninger både i Italia og Norge før det ble mote som ble min greie. For fire år siden flyttet jeg til Stockholm og begynte å jobbe for Gant. Nå jobber jeg hos Hunkydory og trivs veldig bra med det.

Interessen for smykker har jeg hatt med meg siden studietiden, og har alltid lagd mine egne smykker. Det føles fantastisk å få skape til andre og det er bare utrolig artig å få selge i hjembyen Trondheim! Hvordan blir det bedre enn det?

Jeg liker naturlige stener, og 90 % av alle stener jeg anvender er naturlige (semi-prescious). Og så elsker jeg frynser og farger og gjerne ting som dingler og dangler. Jeg søker ett sterkt uttrykk i mine produkter, og er nysgjerrig på hva som kan skapes i fremtiden.

Med vennlig hilsen,
Idun

 

 

No comments:

Post a Comment